Mnogi automobilski proizvođači objavili su da ih situacija na njihovim glavnim tržištima ne ohrabruje da zadrže strategiju prelaska na električna vozila. Interes za čistim transportom nije dovoljno veliku - mnogi kupci i dalje biraju automobile s motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem, zbog čega su proizvođači već pretrpjeli gubitke.
Jedan od najteže pogođenih je Volkswagen, koji je morao privremeno zatvoriti svoje fabrike i generalno revidirati planove za lansiranje "zelenih" novih modela i obim proizvodnje.
Sada je njemački dnevnik Handelsblatt, pozivajući se na vlastite izvore, izvijestio da su Volkswagen, ali i firma-kćerka Audi, odlučili u Evropi produžiti životni ciklus svojih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Kako navodi njemačka publikacija, početkom marta će i Volkswagen i Audi formalizovati odluku o daljnjim ulaganjima u modele s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Očekuje se da će dvije kompanije finansijska sredstva preusmjeriti u nadogradnju postojećih motora.
Prema pisanju Handelsblatta, Volkswagen i Audi namjeravaju odgoditi i svoje planove o potpunom prelasku na električna vozila, ali još nema konkretnih termina. Može se pretpostaviti da će odluka utjecati i na druge brendove koji su dio koncerna - Škodu, Seat i Cupru.
U prošloj godini je VW Grupa ukupno prodala 744.800 električnih vozila, što je 3,4% manje nego 2023. Najviše vozila - 447.900 jedinica - prodato u Evropi (-5,2%), marka VW je zabilježila "pad" od 2,7%, dok je Audi upisao "minus" od 7,8%.
VW je ranije planirao da do 2033. godine u Evropi potpuno napusti automobile s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, baš kao što je Audi imao vrlo ambiciozne planove da u isto vrijeme pređe na "zelene" automobile i to na globalnom tržištu.
Simptomatično, Audi je početkom mjeseca objavio da napušta ranije usvojeni sistem dodjeljivanja imena modelima po kojem su parne indekse trebali dobiti modeli s potpuno električnim pogonom, a neparne automobili s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Sada je "Gospodar prstenova" objavio datum premijere "parnog" Audija A6 s motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem.