Još su svježa sjećanja na flagrantne dizajnerske kopije, koje su prije 20-ak godina dominirale u početnom razvoju kineske automobilske industrije. U međuvremenu su Kinezi krenuli drugim putem, zaposlili vrhunske dizajnere i inženjere pa danas dominiraju globalnom automobilskom scenom u segmentu električnih vozila.
Zato su, umjesto automobilskih, ulogu plagijatora preuzeli kineski proizvođači motocikala. Na sceni je gomila znanih i neznanih kineskih proizvođača, a neki od njih nesputano i drsko kopiraju prestižne modele japanskih ili evropskih marki.
Ono što iznenađuje je koliko to detaljno to rade, a najbolji dokaz predstavlja Sukuli S 1000 RR, čija oznaka pokazuje idejnog uzora - model BMW S 1000 RR. Iza kopije stoji kineska kompanija Jiangsu Daelg Motorcycle, dok natpis Sukuli na rezervoaru podsjeća na Suzuki.
Na Sukuliju S 1000 RR je sve u stilu BMW-ovog originala iste oznake. Ne samo da tipične BMW Motorsport boje - bijela, plava i crvena - krase Sukulija, već je cijeli dizajn kopiran i to do posljednjeg detalja.
Dijelovi oklopa, uključujući "lice", očito su preuzeti s BMW-a S 1000 RR, baš kao i stražnji dio s produžetkom okvira koji je pričvršćen vijcima od cjevastog čelika. Šasija Sukulijevog S 1000 RR u biti ista kao i kod njemačkog originala - straga je monoamortizer, naprijed upside-down viljuška s radijalno postavljenim kočionim čeljustima.
Glavna razlika između "S 1000 RR" iz Sukulija i pravog S 1000 RR od BMW-a je motor. Kinezi (još) nisu kopirali bavarskog rednog četverocilindraša snage 207 "konja". Ispod oklopa "supersportskog" Sukulija skriven je dvocilindrični redni motor nepoznatih performansi. Jiangsu Daelg Motorcycle govori o motoru "zapremine 250 do 400 kubika", bez navođenja tehničkih podataka. Stoga je vjerovatno da lažni superbike nema više od 35 KS, niti može brže od 145 km/h. Neki sugerišu da slabije verzije rapolažu tek s 15 "konja".
Cijena za "S 1000 RR" iz Sukulija također još nije određena. Trenutno je motocikl dostupan samo kod kineskih veletrgovaca, a tamo je cijena stvar pregovora - ovisno o željenoj zapremini motora, ostalim detaljima opreme i, prije svega, broju naručenih jedinica.
Kineska kompanija nije pogazila samo autorska prava BMW-a, jer na istoj tehničkoj bazi napravila i klona Ducati Streetfightera V4 S. Nazvan je prigodno V4 S...