Nastavak je to priče započete sa ne baš uspješnim modelom MX-30, te nedavno predstavljenom elektrificiranom limuzinom 6e, pandanom u Kini dostupne Mazde EZ-6, koja predstavlja zanimljivu alternativu Teslinom Modelu 3. Japanci su očigledno promijenili pristup elektrifikaciji kroz saradnju sa iskusnim kineskim partnerima.
Nagovještaj novog Mazdinog automobila dao je konceptni model Arata, predstavljen prošle godine u Pekingu, svojevrsna najava modela EZ-60 za tržište Kine, a gotov automobil bi trebao biti jako sličan kineskom modelu Deepal S07, proizvođača Changan Automobile, s kojim su japanci već ostvarili saradnju u vezi limuzinskog modela 6e.
U svakom slučaju Mazdin budući električni SUV targetira kompetitivni C i D segment tržišta, kojim trenutno dominiraju Tesla Model Y i Audi Q4 e-tron. Prema najavama, ljepuškasta karoserije nudit će prostor za pet putnika i prtljažnik od minimalno 500 litara, a sam izgled enterijera će biti snažno inspirisan modelom 6e.
Mazda CX-6e će očekivano imati standardnu E-Skyactiv EV i Long Range izvedbu, s baterijom od minimalno 75 kWh, odnosno 90 kWh, a što se tiče voznih osobina, japanci obećavaju nastavak "jinba ittai" filozofije savršenog sklada između vozača i vozila.