![dezinfekcija](/images/banners/baner_dezinfekcija.png)
![dekarbonizacija](/images/banners/baner_dekarbonizacija.jpg)
![ozon](/images/banners/baner_ozon.jpg)
![autokozmetika](/images/banners/baner_autokozmetika.png)
![ratkape](/images/banners/baner_ratkape.png)
![brisaci](/images/banners/baner_brisaci.jpg)
![akumulatori](/images/banners/baner_akumulatori.jpg)
![patosnice](/images/banners/baner_patosnice.jpg)
![podmetaci](/images/banners/baner_podmetaci.jpg)
![felge](/images/banners/baner_felge.jpg)
![gume](/images/banners/baner_gume.jpg)
![rate](/images/banners/baner_rate.jpg)
![dostava](/images/banners/baner_dostava.jpg)
U zraku ima vlage i necistoca. Znamo da se na suncu i u toku vožnje guma pregrijava (kod velikih vrucina i brze vožnje cak i do 80%). Sa povecanjem temperature vlaga se pretvara u paru pa se povecava i obujam gume (do 20%). Tako u gumi nastaje veci pritisak. Postaje tvrda, nejednako se troši, neudobna je za vožnju, ovjes vozila je optereceniji i nastaje mogucnost pucanja gume. Ti problemi najizraženiji su kod niskoprofilnih guma. Na celicnim naplacima (felgama) stvara se korozija, a aluminijske prekriva crni sloj (od vlage, necistoce i gume). To se najbolje da primjetiti kod mijenjanja guma. Uz sve to, novije generacije vozila imaju senzore pritiska koji se zbog vlage vremenom pokvare. Sve ove probleme izbjegavamo pumpanjem guma PNEUMIXOM.